Rumah aku Banjir... Lari...

Jun 15, 2011
inilah gate air yg aku pergi buka

Walaupun berukbang ni buat hal hari ini..tambah pulak hujang lebat tempat aku ni.. air sungai sebelah rumah aku tu dah melimpah... aku baru pulang dari buat gate air.. kalau tak buka... memang tido dlam air r.. jawabnya, aku malam ni.. Rumah aku dah nk banjir la.. kalau hujang tak berhenti juga sampai esok hari..
lari la jawabnya... tiap2 tahun macam ni r.. mcam tahun2 lepas aku tak ada kat rumah.. so aku tak sempat nak merasa banjir... nah.. sekarang ni.. aku tengah cuti semester.. kena la duk kat rumah... jaga mak ayah..(budak baik katakan)
 haha.. tak ada la... memang tanggungjawab aku..lagipun.. rumah aku tiada lain selain mak, ayah dengan kakak aku.. lepas tu.. anak buah aku r.. adala.. cikit dlam 5 org... jadi.. dengan adanya aku seorang lelaki dewasa di rumah ni.. semua kerja.. aku la yg kerna buat... Hilang mood aku nk tido nak besarkan perut ni... haha

Hari ni.. aku tak banyak buat kerja.. duk depan laptop.. duk join segmen dari blogger2 lain... such as.. Ben Ashaari.. Abg Naser.. Kak Es.. dan satu lagi... Fahmi kot... aku pun dah tak ingat la.. sajew2 jew aku join... just nak tambah kenalan.. Aku rasa..memang sesuai r.. dan memang patut pun.. blogger2 senior buat segmen2 ni.. sebab ianya mampu membantu golongan blogger baru macam aku ni.. utk dapat ramai kenalan..Pasal traffic blog nie.. aku tak kisah sangat,,,.. mungkin bukan masanya lagi utk blog aku dikenali.. apa yg aku nak, org baca entry dlam blog aku ni.. dan rasa puas hati... kalau korang semua rasa sebaliknya.. cakap jew.. jagan simpan k... sebab aku nk tahu apa yg terbaik yg korang nak..

Segmen yg paling mencabar aku join setakat ni ialah.. Segmen yg dibuat oleh Ben Ashaari tadi.. memang suspen gilew r.. dengan masa yg singkat... nak cari kumpulan lagi.. mujur aku jumpa jugak.. dapat r sekumpulan dengan Abg Naser dan lain2..nak tahu yg lain disini.
haha...nama kumpulan kami PERFECT STRANGERS...
Haha,.. amacam.. gempak tak.. huhu.. ye la.. lagi pun.. kami bukan kenal pun satu sama lain. .. jadi memang sesuai r nama tu... jangan jeleous k...

Apa yg aku dapat hari ini ialah.. kepuasan dalam berblogging dan dapat kenal kawan baru.... baru.... baru... babe... hehe... hope lepas ni... dapat kenal awek la plak...hahaha..

4 ulasan:

  1. dulu rumah saya pun selalu banjir..pastu dorang besarkan parit belakang. kurang skit banjir. huhu..

    memang kelam kabut gak tadi.haha.tapi hasilnya memang sempoi kan?

    saja nak menempek komen kat sini..haha..

    PEREBUTAN ... PART 1

    BalasPadam
  2. eh org kalau banjir bukan larik lah.g selamat kan barang.hehehe

    BalasPadam
  3. suke statement ni "adala.. cikit dlam 5 org" hehe...

    banyak tuuh!

    BalasPadam
  4. klu rumah awak banjir...rumah saya pun turut banjir gak...klu banjir sy x pernah pun lari..still kat umah jer...dah brapa thn sy x merasa main banjir tu, maklumlah kan...

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.