Malam Blogger Jaga..Siang Blogger pun Jaga.. Bila Blogger Tido..?

Jun 26, 2011

Ha.. aku heran la..takkan la ..sampai 24 jam blogger ni berblogging..? setiap masa mesti ada yg post entry..lepas tu, share di Fb..blambak.. group2 blogger yg dicreat....dah macam cendawan tumbuh lepas hujan...aku tngok...huuhu..Aku pun ada la join..dalam 4 group jew..semuanya pasal blogger..contoh:..Sahabat blogger..Port Blogger..I luv Blogger dan satu lagi  Kelab Blogger ..ha..tu jew k..memang tak putus r, orang post entry blog kat sana..mesti ada..la..kalau tak percaya, try tengok r sendiri..haha..termasukla diri aku ni..yg muka tak malu..nk promote jugak blog dlam group tu..Tapi..semua tak kisah kan?..sebab..tujuan utama group itu ditubuhkan pun..just nak bagi blogger tu post entry kat sana kan..? dan merapatkan hubungan sesama blogger itu sendiri..

Aku pun..macam tu la..sekarang ni..aku cuma ada satu hari lagi..dapat update blog aku nie.. ala..tak best r macam ni kan? huhu ...Bukan..aku bukan behenti berblogging ni...!!! sedap mulut jew kata aku dah bhenti..eee..nk makan selipar rasanya budak ni..? Ok la..aku explain..aku cuma tak dapat update blog lpas ni..broadband aku dah hbis kedit tu jew.. aku kan guna broadband top up.. so aku top up sebulan 2 kali jew..Jadi kalau aku nk update blog..aku kena keluar ke bandar Machang..dan pergi kat Computer Centre..ha..main la blog kat sana..bukan susah pun..huhu..seringgit cuma utk sejam main jew.. ok la tu..tak mahal.. tapi..aku still rasa macam tak puas hati r..tak dapt update blog 24 jam....hehe..

Aku kan overdose dengan blog nie..trauma mimpi main dgan blog pun tak hilang lagi nie..haha...itu jew aku nk cite..
Anyway..tak salahkan? kalau kita makan budu kan..? Aikk..apa kena mengena budu dgan entry ini..?
apa la...semputtt aku dibuatnya.. huhu..entah apa2.. Ok la..aku cau dulu...mengantuk ciot..nak tido..Penat hari ni..baru balik dari kota bharu.. Ok...peace yo..

Yg ni..gambar aku masa matrik..tidur masa lecture..budak popuan punye kerja r nie..


P/S: esok aku ada lg  la.. sampai pukul 4 ptg..haha..boleh main puas2 seblum hbis masanya.. huhu.

7 ulasan:

  1. blogging is my life.. hehe.
    well penat sgt la tu.. smapi tertidur.. hehe

    BalasPadam
  2. blog merasuk anda..hehehe..^_^

    BalasPadam
  3. ne baru dia penangan blog...

    BalasPadam
  4. huh..ini mmg terlebey obses...

    jangan gitu..nanti ngajuk plak si awek...hihihi...

    BalasPadam
  5. broadband top up ? mahal tak ? biasanya dalam sebulan berapa banyak guna ?

    BalasPadam
  6. haha..blog punya pasal katakan..tp yg peting kita happy..
    @apai: broadband ni tak mahal pun..just beli simcard broadabnd harga RM12.50..dan moderm broadband RM100..kalau tak mahu beli moderm..simcard ni boleh juga diguna dalam handfhone..topup..RM18 utk seminggu..no limited download..itu jew..tp kalau nk main internet 24 jam.baik beli yg bulanan la..

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.